Tuesday 29 November 2011

Visitkort 1

De første visitkort printede jeg i en automat på hovedbanegården! De var ikke særligt pænt printede men de fungerede og de var billige! Gad egentligt godt vide om der er nogen der faktisk arkiverer modtagne visitkort eller opdaterer deres telefon-liste.
For en del år siden fik jeg udviklet et visitkort der skulle være informativt og klassisk. Det lykkedes ganske godt synes jeg selv i al beskedenhed. Tak til Michael Schlenzig som udviklede skrifttypen.
Det blev printet på blankt hvidt papir med sort tekst. Navn og design skulle med tiden opfattes som et billede og sikre genkendelighed selvom kun et lille udsnit var synligt; om det er lykkedes må andre nok bedømme.

første version




Selv nu efter en del år og forbrug på et par tusinde kort kan jeg stadig godt lide designet men det er blevet tid til at efterprøve andre løsninger på farve, print og papirkvalitet. Denne gang samarbejder jeg med Line Kruger som inden længe vender tilbage med forslag til version 2.

mere herfra senere...

No comments:

Post a Comment